Skip to main content

Pogosta vprašanja

IMAŠ MORDA ŠE VPRAŠANJA V ZVEZI Z myKiK KARTICO UGODNOSTI?

Za pridobitev myKiK kartice ugodnosti imaš več možnosti:

Prijava v poslovalnici:
v vsaki poslovalnici je na voljo tablični računalnik, s pomočjo katerega se lahko prijaviš v program ugodnosti myKiK. Vse kar moraš vpisati je svoje ime in priimek, naslov in elektronski naslov - že si prijavljen/-a!
V kolikor se strinjaš, da te lahko kontaktiramo po elektronski pošti, boš vedno na tekočem z aktualnimi ugodnostmi in poosebljeno ponudbo.

Prijava v aplikaciji myKiK:
tukaj: podjetje.kik.si/mykik-app si lahko naložiš svojo myKiK aplikacijo in se prijaviš v program ugodnosti.
 

Ne, prav tako si lahko na svojem mobilnem telefonu naložiš aplikacijo myKiK ter si aktiviraš kartico ugodnosti, ki se lahko brez težav poskenira v vsaki poslovalnici. Digitalno kartico ugodnosti si lahko naložiš tukaj 

Da, z veseljem ti ob tvoji digitalni kartici izstavimo še klasično kartico ugodnosti. Pri tvojem naslednjem obisku v poslovalnici ti bo naše osebje z veseljem pomagalo. Z navedbo številke kartice ali tvojih osebnih podatkov za namen primerjave podatkov boš takoj prejel/-a klasično kartico, ki jo lahko takoj uporabljaš.

Da, obe kartici se med seboj povežeta, tako da lahko uporabljaš obe kartici, prav tako se tvoji nakupi seštevajo tako na klasični kartici kot tudi na digitalni kartici v aplikaciji. Prosimo upoštevaj, da se je potrebno v aplikaciji na novo registrirati in vpisati iste podatke kot pri prijavi v poslovalnici. 

V tvoji aplikaciji myKiK je vedno na voljo aktualen pregled nakupov. Prav tako lahko vidiš, koliko nakupov ti še manjka do naslednje ugodnosti zvestobe. 

Za pridobitev ugodnosti zvestobe se štejejo vsi nakupi v poslovalnicah vse od pridobitve myKiK kartice ugodnosti. Tako lahko dve leti zbiraš nakupe z namenom pridobitve ugodnosti zvestobe.

Naš cilj je, da ti omogočimo posebno in individualno nakupovalno doživetje. Iz tega razloga se trudimo, da ugodnosti prilagodimo tvojim osebnim interesom in željam. Posledično je mogoče, da se določene ugodnosti od osebe do osebe razlikujejo. 

V kolikor si privolil/-a v prejem ponudb po elektronski pošti, boš z naše strani prejemal/-a kupone z ekskluzivnimi ponudbami samo zate. V kolikor nam svoje privolitve še nisi dodelil/-a, vendar želiš izkoristiti morebitne ugodnosti, lahko slednje storiš kadarkoli. Privolitev je mogoče kadarkoli preklicati.

V rednih presledkih in ob določenih priložnostih prejmeš različne ugodnosti, ki jih lahko unovčiš pri svojem naslednjem nakupu.

Svoje kupone lahko unovščiš v poslovalnici pri svojem naslednjem nakupu.

V poslovalnici pokažeš kupon- ali klasičen ali digitalni - in naše osebje bo poskrbelo za vse ostalo.

Prosimo, da si pri vsakem kuponu pozoren/-a na posamezne pogoje unovčenja oz. na obdobje unovčenja.

Obdobje unovčenja se lahko razlikuje glede na kupon. Posamezno obdobje unovčenja kupona najdeš:

- na samem kuponu in/ali
- v spremnem dopisu

Ugodnost zvestobe po 5. nakupu na en izdelek po tvoji izbiri lahko unovčiš v 8 tednih od prejema. Šteje samo en nakup na dan.
 

V kolikor ne želiš več imeti myKiK kartice ugodnosti, ti ponujamo različne možnosti preklica.

Po elektronski pošti:
Enostavno nam pošlji elektronsko sporočilo z željo po preklicu na info-slovenija@kik.si z navedbo svojega imena in priimka (po možnosti rojstni datum) in številko kartice.

Po pošti:
Svoj preklic lahko prav tako pošlješ po pošti na naslov:
KiK Textilien und Non Food d.o.o.
Ruska ulica 6
2000 Maribor

Po telefou: 
Na številki 024600380 je na voljo osebje, ki bo z veseljem ustreglo tvoji želji po preklicu.

Ker stremimo k izboljšanju naše storitve, bomo veseli, če nam podaš povratno informacijo o storitvi in o morebitnem razlogu za preklic.

V trenutku, ko nas obvestiš o preklicu, bodo tvoji podatki izbrisani. Več informacij na temo varstvo osebnih podatkov najdeš tukaj → podjetje.kik.si/mykik-varstvo-podatkov
Tvoji nakupi se ne bodo več zbirali in prav tako ne prejemaš več nobenih ponudb. 

Obišči poslovalnico in naše osebje ti bo z veseljem pomagalo pri izstavitvi nove kartice. V primeru, da je klasična kartica izgubljena ali poškodovana, lahko kadarkoli uporabljaš digitalno kartico. Še nimaš digitalne kartice?
Tukaj si lahko naložiš aplikacijo myKiK
 

Velik pomen pripisujemo varstvu osebnih podatkov. Podrobnejše informacije na temo varstvo osebnih podatkov so na voljo na povezavi: https://podjetje.kik.si/mykik-varstvo-podatkov 

Pogoji sodelovanja za myKiK kartico ugodnosti so na voljo tukaj  
https://podjetje.kik.si/mykik-pogojisodelovanja 

Pogoje sodelovanja lahko v poslovalnici prejmeš v tiskani obliki.

Podpora strankam ti z veseljem pomaga pri myKiK kartici. Ponujamo ti različne možnosti kontaktiranja: po telefonu 024600380, elektronski pošti info-slovenija@kik.si  ali po kontaktnem obrazcu → https://podjetje.kik.si/kontakt 

Svojo myKiK kartico ugodnosti lahko uporabiš v vsaki KiK poslovalnici (najbližjo poslovalnico najdeš tukaj: podjetje.kik.si/iskalnik-poslovalnic). Svojo kartico enostavno predloži na blagajni.

Še naprej si želimo s tabo ohranjati stik in veseli smo, če nas obvestiš o morebitnih spremembah. Sprememba bivališča, imena ali priimka ali nov elektronski naslov. Prosimo, kontaktiraj Podporo strankam: po telefonu 024600380, elektronski pošti info-slovenija@kik.si  ali po kontaktnem obrazcu  https://podjetje.kik.si/kontakt 

Prav tako imaš možnost lastne spremembe svojih podatkov v aplikaciji myKiK. Enostavno se prijavi in pod zavihkom "Moji podatki" kadarkoli preveri, spremeni ali dodaj svoje podatke.

Obstajajo različni razlogi, da kupona ni mogoče unovčiti:

- kuponu je potekla veljavnost,
- kupon je že bil unovčen,
- kupon ne velja na tvoje izbrane izdelke,
- pogoji za unovčenje kupona niso izpolnjeni (npr. najnižja vrednost nakupa, najnižje število kosov).

Prosimo, da vedno upoštevaš veljavne pogoje. Pogoji so navedeni na pripadajočem kuponu ali spremnem dopisu.

Da, pri enem nakupu lahko unovčiš več kuponov.

V tem primeru se kupon ne vrne. V kolikor ste kupili več izdelkov in vrnete le nekaj izdelkov, Vam bo povrnjena znižana cena zadevajočega izdelka oz. zadevajočih izdelkov. 

Takoj ko prejmeš ugodnost zvestobe lahko le-to tudi unovčiš - ne glede na vračilo enega izmed preteklih nakupov.


V kolikor še "zbiraš" nakupe in vrneš celoten nakup, bo le-ta odstranjen iz zgodovine nakupov.

V kolikor vrneš le del nakupa, se le-ta še naprej šteje v okviru ugodnosti zvestobe.

Obstajajo različni razlogi, da ne prejemaš KiK novičk:

Nisi se prijavil/-a na KiK novičke. V kolikor želiš prejemati elektronska sporočila z naše strani, je potrebno vnesti svoj elektronski naslov tukaj → podjetje.kik.si/newsletter-subscribe

Morda je bil med registracijo vnešen napačen elektronski naslov. Prosimo preveri elektronski naslov in ga po potrebi popravi v svojem računu ali se obrni na Podporo strankam (telefonsko ali s pomočjo kontaktnega obrazca).

Morda so se KiK novičke znašle v neželeni pošti. Preveri svojo neželeno pošto in elektronsko sporočilo premakni v vhodno pošto.

Lahko se zgodi, da je tvoja pošta polna in KiK novičk ni mogoče dostaviti. V tem primeru je potrebno izprazniti prejeto pošto.
 

V kolikor v času nakupa poseduješ kartico ugodnosti, lahko svoj nakup 7 dni od dneva nakupa naknadno naložiš na svoj račun. Prosimo, da nam fotografijo računa pošlješ po elektronski pošti na naslov info-slovenija@kik.si, prav tako navedi svoje ime in priimek (po možnosti tudi datum rojstva) in številko myKiK kartice. Nakup bo nato prištet na tvojem računu.

Svetujemo ti, da si naložiš myKiK aplikacijo in si tako pridobiš digitalno kartico - tako imaš kartico ugodnosti vedno pri roki.

Prosimo, da v svojem računu preveriš, ali je pravilno vpisan tvoj elektronski naslov. Prav tako je potrebno preveriti, ali je vpisan tvoj datum rojstva in ali si privolil/-a v pošiljanje ponudb. V kolikor je izpolnjeno vse navedeno, te naprošamo, da kontaktiraš Podporo strankam po telefonu 024600380, elektronski pošti info-slovenija@kik.si  ali po kontaktnem obrazcu → https://podjetje.kik.si/kontakt 

Ne, myKiK kartica ugodnosti je vezana na osebo in ni prenosljiva. V kolikor želi nadaljnji družinski član, prijatelj ali prijateljica imeti myKiK kartico ugodnosti, lahko le-to brezplačno zahteva v eni izmed poslovalnic. Prav tako si lahko na povezavi https://podjetje.kik.si/mykik-app  naloži aplikacijo in si pridobi digitalno kartico ugodnosti.

Ne, myKiK kartica ugodnosti je veljavna samo v Sloveniji.
 

 

Tukaj se lahko prijaviš na KiK novičke https://podjetje.kik.si/newsletter-subscribe 

V kolikor ne želiš več prejemati KiK novičk, klikni na povezavo "V kolikor ne želite več prejemati novic, se lahko odjavite tukaj.", ki se nahaja na koncu novičk. Tvoj elektronski naslov bo avtomatsko izbrisan iz baze podatkov.

V kolikor si privolil/-a v prejem ponudb po elektronski pošti, boš z naše strani prejemal/-a kupone z ekskluzivnimi ponudbami samo zate. V kolikor nam svoje privolitve še nisi dodelil/-a, vendar želiš izkoristiti morebitne ugodnosti, lahko slednje storiš kadarkoli. Privolitev je mogoče kadarkoli preklicati.

V kolikor nisi izrecno nasprotoval/-a kontaktiranju po pošti, boš tudi na ta način prejemal/-a informacije in kupone.

S kuponi in kuponi ob določenih priložnostih (npr. ob tvojem rojstnem dnevu, v kolikor je bil naveden rojstni datum) prejemaš različne cenovne ugodnosti, ki jih lahko unovčiš pri svojem naslednjem nakupu.

V kolikor je načrtovano tekmovanje ali igra, bo slednje sporočeno po elektronskem sporočilu, socialnih omrežjih ali ostalih kanalih. Izplača se spremljati naše kanale in svojo elektronsko pošto.

MyKiK kartica ugodnosti je brezplačna.

Izdelki so v poslovalnici ustrezno označeni in se mesečno menjujejo.

V poslovalnici ogovori naše osebje. Z veseljem ti bomo ob navedbi številke kartice rezervirali največ 5 izdelkov za en dan.

Svojim kupcem želimo omogočiti najboljšo storitev. Le-to nam zagotavlja, da so izdelki resnično rezervirani le zate in istočasno nam ni potrebno zbirati tvojih osebnih podatkov.

Rezervacija izdelkov prav tako ni edina ugodnost. Po vsakem 5. nakupu prejmeš 20 % popust na en izdelek po tvoji izbiri, redne, samo zate prilagojene ponudbe, menjava tudi z digitalnim računom in še veliko več.