Skip to main content

Splošni pogoji sodelovanja myKiK

Za program kartice zvestobe KiK (v nadaljevanju „myKiK“) veljajo naslednji pogoji sodelovanja. S prijavo in sodelovanjem v programu myKiK izjavljate, da se strinjate s sledečimi splošnimi pogoji.

Sodelovanje v myKiK

  • Če želite koristiti vse ugodnosti myKiK, se morate registrirati v program kartice zvestobe myKiK. To lahko storite prek spleta, aplikacije myKiK ali v eni od naših poslovalnic.
  • Ko se boste registrirali in predložili vse zahtevane podatke in/ali soglasja, vam bo izdana kartica zvestobe myKiK in sicer bodisi v fizični ali digitalni obliki. 

Hkrati imate lahko tako fizično kot tudi digitalno kartico zvestobe; čeprav sta ti kartici zvestobe vsebujeta označeni z različnimi številkami kartice zvestobe, sta še vedno povezani med seboj.

  • Glede na način registracije boste prejeli fizično ali digitalno kartico zvestobe myKiK. Fizično kartico zvestobe boste prejeli na blagajni v eni izmed naših poslovalnic, digitalno kartico zvestobe myKiK pa v aplikaciji ali v naši spletni trgovini. Digitalno kartico zvestobe myKiK lahko v naših poslovalnicah povežete tudi s fizično kartico zvestobe myKiK; če pa se najprej registrirate s fizično kartico zvestobe myKiK, pa bo ta samodejno povezana z digitalno kartico zvestobe myKiK, če so za obe kartici zvestobe podani identični podatki.
  • Za prijavo digitalne kartice zvestobe myKiK, je potreben veljavni naslov elektronske pošte, kar pa ni pogoj za pridobitev fizične kartice zvestobe myKiK.
  • Vsaka oseba lahko ima samo eno kartico zvestobe myKiK. Fizična kartica zvestobe myKiK, ki je povezana z digitalno kartico zvestobe myKiK (ali obratno), se šteje kot ena kartica zvestobe.
  • Ob izdaji nove kartice zvestobe myKiK samodejno preneha veljavnost predhodno izdane kartice zvestobe myKiK.
  • Uporaba kartice zvestobe myKiK je izrecno omejena na osebno uporabo; poslovna ali drugačna kot osebna uporaba ni dovoljena.
  • myKiK velja v vseh slovenskih poslovalnicah KiK in v slovenskih spletni trgovini (če oz. ko ta obstaja), če ni navedeno drugače.
  • Posebne ponudbe myKiK so veljavne le, če pri posamičnem nakupu uporabite kartico zvestobe myKiK ali številko kartice zvestobe myKiK, zaradi česar navedene posebne ponudbe ne veljajo za stranke, ki ne uporabljajo kartice zvestobe myKiK.
  • Posebne ponudbe v okviru myKiK so kot take tudi primerno označene (npr. z logotipom) in jih lahko najdete v naših poslovalnicah, brošurah, spletni trgovini, aplikaciji, jih prejmete po e-pošti in/ali na druge načine.
  • Za posebne ponudbe myKiK lahko veljajo nekateri dodatni pogoji, ki niso vključeni v te splošne pogoje sodelovanja. V tem primeru bodo ti dodatni pogoji navedeni pri vsaki posamezni posebni ponudbi.
  • Posebne ponudbe myKiK imajo omejeno veljavnost in so zagotovljene v omejeni zalogi, zato iz njih ni mogoče izpeljati nobenih pravnih zahtevkov.
  • Posebnih ponudb myKiK ni nikoli mogoče izplačati v gotovini.
  • Za sodelovanju v myKiK morate biti stari vsaj 18 let.
  • Splošni pogoji sodelovanja myKiK ne nadomeščajo drugih veljavnih splošnih pogojev. V primeru nasprotja med splošnimi pogoji sodelovanja myKiK in drugimi splošnimi pogoji imajo prednost veljavni splošni pogoji sodelovanja myKiK.
  • Za posodobitev svojega naslova elektronske pošte in kontaktnih podatkov ste odgovorni sami. To je pomembno in potrebno na primer zato, da vam lahko posredujemo kupone s popusti. Če ste prikrajšani, ker so vaši kontaktni podatki nepravilni ali neaktualni, ker je vaš naslov elektronske pošte napačen (ali zaradi druge okoliščine, za katero ste odgovorni sami, npr. ker je vaš poštni predal poln), vam nismo dolžni nadomestiti kakršnegakoli prikrajšanja.
  • Vneseni osebni podatki in nakupi, opravljeni s kartico zvestobe myKiK, so shranjeni v bazi podatkov KiK. KiK spoštuje vašo zasebnost in zagotavlja, da se osebni podatki, ki nam jih posredujete, obdelujejo v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov. Družba KiK uporablja podatke o vaših nakupih in vašem vedenju pri brskanju na spletu ter lahko te informacije uporabi za pošiljanje prilagojenih novic ter vas opozori na izdelke in storitve, ki jih je družba KiK izbrala posebej za vas. Podatki, ki nam jih posredujete, nam omogočajo boljše prilagajanje našega spletnega mesta in naših ponudb vašim osebnim željam. Podatke, ki jih zberemo od vas, uporabljamo za predvidevanje vašega nakupnega vedenja in za najboljšo možno umestitev naših izdelkov na našem spletnem mestu. Več o tem si lahko preberete v politiki zasebnosti na spletnem mestu podjetje.kik.si/mykik-varstvo-podatkov.

Popust na izdelek po vaši izbiri po vsakem petem nakupu 

  • Po vsakem petem nakupu (pri čemer v to kvoto štejejo le nakupi, narejeni na različne datume) v poslovalnici KIK TEXTILIEN UND NON-FOOD d.o.o. prejmete kupon, s katerim boste pri naslednjem nakupu v eni od naših poslovalnic prejeli 20% popust na izbrani izdelek. Če boste pri naslednjem nakupu kupili več kot en izdelek, bo 20% popust veljal za najdražji izdelek.
  • Na dan se šteje le en nakup. Več nakupov v istem dnevu šteje le kot en nakup.
  • Po vsakem petem nakupu na različne datume (skladno z zgornjimi pogoji) v eni izmed poslovalnic ali spletni trgovini (če oz. ko ta obstaja) se izda fizični kupon.
  • Če vrnete nakup v celoti, tj. če je število vrnjenih izdelkov enako številu kupljenih izdelkov, se en nakup samodejno odšteje od števila že opravljenih nakupov.
  • Če ni navedeno drugače, kupon velja 8 tednov od datuma izdaje.

Ugodnost za v posameznem mesecu določene artikle

  • Kot imetnik kartice zvestobe myKiK prejmete 15% popust na artikle, katere periodično določamo.
  • Artikli, katere mesečno določamo, so v poslovalnicah in/ali spletni trgovini ustrezno označeni, tako da je jasno, za katere artikle velja cenovna ugodnost.
  • Ta ugodnost je lahko objavljena v poslovalnicah, spletni trgovini, prek aplikacije ali po elektronski pošti.
  • Ugodnosti vedno veljajo za tekoči koledarski mesec, razen če ni navedeno drugače.
  • Za nekatere ugodnosti lahko veljajo omejitve, na primer, da le te veljajo samo v spletni trgovini ali samo v določeni poslovalnici. Če veljajo omejitve, so te navedene pri vsaki ponudbi.
  • Ponudbe oz. ugodnosti, ki jih nudi KiK so nezavezujoče in veljajo le do prodaje zalog.

KiK bo pri oblikovanju svojih ponudb in ugodnosti ravnal z največjo možno skrbnostjo, vključno z upoštevanjem veljavnih predpisov o nepoštenih poslovnih praksah. KiK-a ne zavezuje ponudba, ki vsebuje očitno napako, pravopisno napako ali tipkarsko napako in lahko na takšni podlagi sklenjeno pogodbo razveljavi, skladno z določili veljavne zakonodaje.

Zamenjava z digitalnim računom.

  • Če sodelujete v programu zvestobe myKiK, lahko digitalno potrdilo uporabite za zamenjavo ali vračilo izdelkov.To je mogoče, ker je bil vaš nakup opravljen s kartico zvestobe myKiK in je na tej podlagi shranjen v vašem računu myKiK, zaradi česar ga lahko najdete v sistemih. Pogoj za zamenjavo ali vračilo brez računa je torej: a) da je vaša kartica zvestobe myKiK povezana z nakupom in b) da je kartica zvestobe myKiK, s katero je bil opravljen nakup, predložena med zamenjavo ali vračilom.
  • Rok za vračilo oz. menjavo ostaja nespremenjen.
  • Predložiti je potrebno originalno embalažo in etikete.
  • Če vrnete izdelke, ki ste jih kupili s kuponom myKiK, vam ne vrnemo kupona. Prejeli pa boste dejansko plačan znesek.

Ugodnosti v povezavi s stroški dostave 

  • Kot imetnik kartice zvestobe myKiK boste ob naročilu izdelkov v spletni trgovini prejeli 20% popust na stroške dostave (če je kartica zvestobe povezana z uporabniškim računom).
  • Vaše naročilo lahko pošljemo na vaš naslov bivanja (preko pošte ali paketne službe) ali pa ga prevzamete v izbrani poslovalnici („Klikni in prevzemi“)

Rezervacija artiklov v poslovalnici

  • Kot imetnik kartice zvestobe myKiK imate možnost da se artikel pridrži za vas in/ali rezervacije artiklov v poslovalnici. Rezervacija traja en dan in je omejena na tri izdelke na dan.
  • Rezervacije sprejemamo le ob predložitvi kartice zvestobe myKiK.

Rojstnodnevno presenečenje

  • Če ste se strinjali s prejemanjem promocijskih elektronskih promocijskih sporočil, boste na svoj rojstni dan ali na enega izmed dni okoli datuma vašega rojstnega dneva prejeli rojstnodnevno presenečenje.
  • Načrtovano rojstnodnevno presenečenje je sestavljeno iz kupona za popust ali darila, ki ga lahko prevzamete v poslovalnici. V obeh primerih boste obvestilo prejeli po elektronski pošti.
  • Rojstnodnevno presenečenje se lahko od časa do časa spreminja in ga določimo mi. Rojstnodnevnega presenečenja ne morete izbrati sami, tudi če je druga stranka prejela rojstnodnevno presenečenje, ki vam je bolj všeč in bi vam bilo ljubše.

Mesečna nagradna igra

  • Z vsakim nakupom v naših poslovalnicah s kartico zvestobe myKiK samodejno sodelujete v naši mesečni nagradni igri.
  • Vsak mesec bo med vsemi nakupi, opravljenimi v tem mesecu, naključno izbranih pet zmagovalnih nakupov. Naključni izbor bo potekal med 1. in 15. dnem naslednjega meseca. Zmagovalec je imetnik kartice zvestobe, ki je opravil izbrani/e nakup/e.

Načeloma je do nagrade upravičen vsak nakup, ki ga imetnik kartice zvestobe myKiK opravi s kartico zvestobe myKiK opravi v eni od naših poslovalnic ali spletni trgovini (če oz. ko ta obstaja), vendar je do nagrade upravičen največ en nakup na dan opravljen s kartico zvestobe myKiK. Več nakupov v koledarskem mesecu torej poveča možnosti za zmago. Če imetnik kartice zvestobe opravi več nakupov v enem dnevu, se upošteva le prvi nakup.

  • Skupna vrednost nagrad v posamičnem mesecu znaša 250 EUR in je razdeljena na 5 nagrad, od katerih je vsaka sestavljena iz kupona v vrednosti 50 EUR. Kupone je trenutno mogoče unovčiti le v naših poslovalnicah. Kuponov (ali vrednost, ki ostane po nakupu) ni mogoče izplačani v gotovini.
  • Rok za udeležbo je do polnoči na zadnji dan vsakega koledarskega meseca.
  • Nagradno žrebanje se izvede tako, da se samodejno izbere naključni nakup v zadevnem mesecu. Žrebanje poteka med 1. in 15. dnem naslednjega meseca in se nanaša na nakupe, opravljene pred tekočim koledarskim mesecem.
  • Zmagovalca/ko bomo obvestili s kontaktnimi podatki, ki so nam na voljo; po možnosti po telefonu ali elektronski pošti, po potrebi pa po pošti.
  • Nagrado je treba prevzeti v poslovalnici. Če nagrade ne prevzamete v osmih tednih, si pridržujemo pravico, da nagrado podelimo tretji osebi z novim žrebanjem s pomočjo avtomatskega naključnega izbora nakupa v zadevnem mesecu. Po preteku 8 tednov vsi zahtevki do nagrade imetnika kartice zvestobe myKiK, ki nagrade ni prevzel v tem obdobju, prenehajo veljati.
  • Potni stroški do poslovalnice in od nje, niso vključeni v nagrado. Denarno izplačilo ali zamenjava nagrade nista mogoča.

Prenehanje sodelovanja

  • Vsak imetnik kartice zvestobe  lahko kadar koli prekine sodelovanje v programu kartice zvestobe myKiK v pisni obliki brez odpovednega roka. Odpoved je treba poslati družbi KIK TEXTILIEN UND NON-FOOD d.o.o., Ruska ulica 6, 2000 Maribor, najbolje po elektronski pošti na naslednji elektronski naslov: info-slovenija@kik.si
  • Če ste se registrirali prek aplikacije myKiK, se lahko na ta način tudi ponovno odjavite. To storite tako, da v aplikaciji myKiK odprete nastavitve in kliknete polje „Izbriši račun“ ter nato postopek potrdite. Vaš uporabniški račun za program kartice zvestobe myKiK se nato nepreklicno izbriše.
  • Ugodnosti myKiK, navedene v teh splošnih pogojih sodelovanja, prenehajo veljati takoj po koncu sodelovanja.
  • Zbrani nakupi, opravljeni z namenom prejema kupona, bodo ob prenehanju sodelovanja trajno izbrisani, tudi če se po obdobju prenehanja ponovno prijavite za sodelovanje v myKiK.
  • Vse shranjene informacije o nakupih in osebne podatke bomo izbrisali, razen če imamo zakonit interes ali zakonsko določeno obdobje hrambe določenih informacij (npr. če imate običajni račun KiK). Anonimne (združene) informacije o nakupih se lahko shranijo.       

Izgubljena, ukradena ali poškodovana fizična kartica zvestobe myKiK 

  • Če kartico zvestobe myKiK izgubite, vam je ta odtujena ali jo poškodujete, se čim prej obrnite na družbo KiK, da bomo lahko vašo kartico zvestobe myKiK blokirali. V izbrani poslovalnici KiK boste prejeli novo kartico zvestobe, katero bomo lahko povezali z vašim računom myKiK.

Nadzor in zlorabe 

  • KiK si pridržuje pravico, da preveri, ali udeleženci uporabljajo myKiK v skladu s splošnimi pogoji sodelovanja.
  • Nepravilna uporaba ugodnosti in storitev myKiK je prepovedana. Vsaka nepravilna uporaba myKiK in/ali katera koli druga kršitev teh splošnih pogojev sodelovanja lahko povzroči izključitev iz programa kartice zvestobe in/ali neveljavnost zbranih števil nakupov in/ali neizkoriščenih kuponov. 

Odgovornost

  • KiK odgovarja za škodo le v primeru hude malomarnosti ali namerne kršitve obveznosti in/ali poškodbe telesa, zdravja in življenja, skladno z določili veljavne zakonodaje. Bistvena pogodbena obveznost (glavna obveznost) se razume kot obveznost, katere izpolnitev je bistvena za pravilno izvedbo pogodbe in na katere izpolnitev se lahko imetnik kartice zvestobe zanese.

Spremembe in prenehanje myKiK 

  • KiK si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni splošne pogoje sodelovanja z veljavnostjo za prihodnost. Na zahtevke, ki so v času spremembe že nastali, to ne vpliva. Šteje se, da je sprememba splošnih pogojev sodelovanja sprejeta, če imetnik kartice zvestobe v dveh mesecih po prejemu obvestila o spremembi ne ugovarja spremembi v besedilni obliki ali če imetnik kartice zvestobe po izteku roka še naprej opravlja nakupe s kartico zvestobe myKiK. V obvestilu o spremembi bo družba KiK imetnika kartice zvestobe izrecno opozorila na pravico do odstopa in pravne posledice, če odstopa ne bo izvedel v roku. Če imetnik kartice zvestobe nasprotuje spremembi splošnih pogojev sodelovanja, ima družba KiK pravico, da imetniku kartice zvestobe odpove sodelovanje v programu kartice zvestobe myKiK.
  • Kupone lahko unovčite do datuma odpovedi. Po prenehanju udeležbe v myKiK vse ugodnosti prenehajo veljati.
  • KiK ima pravico, da program kartice zvestobe myKiK ukine ali pa odpove vaše sodelovanje in sicer upoštevaje primeren odpovedni rok ali, če obstaja utemeljen razlog, brez odpovednega roka. To ne vpliva na terjatve, ki so v času odpovedi že nastale.

 Končna določila

  • Te splošne pogoje sodelovanja ureja zakonodaja Republike Slovenije